OVERVIEW

This website rkkerk.nl currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have audited five pages inside the domain rkkerk.nl and found three hundred and thirty websites linking to rkkerk.nl.

RKKERK.NL RANKINGS

This website rkkerk.nl has seen diverging levels of traffic throughout the the year.
Traffic for rkkerk.nl

Traffic ranking (by month) for rkkerk.nl

Traffic ranking by day of the week for rkkerk.nl

Broeders van Huijbergen

Mensen die geloven dat, zoals Jezus al zei,. Je meer mens wordt door lief te hebben,. En iedereen zijn unieke mogelijkheden heeft. Om samen de aarde meer leefbaar te maken. Te kiezen voor een weg die dichter bij God en dichter bij jezelf brengt. Een weg van eenvoud en oprecht begaan zijn met het lijden van een ander. Een weg die energie geeft om goede wil om te zetten in een effectieve aanpak.

Bisdom Roermond

Kijk tv-mis van 18 maart vanuit basiliek Meerssen terug. Lees de nieuwe uitgave van ons online magazine Clavis. Nieuwe promotiecampagne voor kapel pater Karel in Munstergeleen. Open Collegedag Kairos-opleiding op 21 april. Project Kerkvisitaties in het oude bisdom Roermond. Afdeling Bouwzaken Kunst en Cultuur.

Bisdom Roermond

Bisdom van Breda Welkom

Nieuwe automatisering voor parochies heet rkk-online. 500 parochievrijwilligers worden deze weken door de economen van de bisdommen bijgepraat ov. Het is vijf jaar geleden dat kardinaal Bergoglio verkozen werd tot paus. In maart 2013 volgde hij Be.

Emmanuel Homo en geloof met een knipoog!

Homo en geloof met een knipoog! Ik en mijn website. Het aantal èchte vrienden is doorgaans op één hand te tellen.

WHAT DOES RKKERK.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of rkkerk.nl Mobile Screenshot of rkkerk.nl Tablet Screenshot of rkkerk.nl

RKKERK.NL HOST

I observed that a single page on rkkerk.nl took seven hundred and eighty-one milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
37.34.50.228

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this website is using the Apache/2.2.22 (Unix) mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/1.0.0-fips mod_bwlimited/1.4 operating system.

CONTENT

This website rkkerk.nl has the following on the web page, "Officiële website van de Rooms-Katholieke Kerk in Nederland." Our analyzers viewed that the webpage also said " Synode over het GezinWereld Gezinsdagen." The Website also said " RK Europese Sociale Dagen 2014. Bisschoppenconferentie roept op tot solidariteit met vervolgde christenen. Katholieken feliciteren moslims bij het einde van de vasten. Wie maakt de mooiste en beste folder voor actie Kerkbalans 2016? Aandacht voor nieuw RK Meldpunt Grensoverschrijdend Gedrag. Honderden katholieken komen naar Brielle voor de Nationale Bedevaart 2015." The website's header had rooms-katholieke kerk as the most important search term. It is followed by bisschoppen and paus which isn't as highly ranked as rooms-katholieke kerk.

SUBSEQUENT DOMAINS

Katholieke geloofsgemeenschap Bennekom Maria Virgo Regina

Snel naar het laatste nieuws. De RK Geloofsgemeenschap Maria Virgo Regina te Bennekom is een dynamische gemeenschap, waarin we met elkaar enthousiast bezig zijn handen en voeten te geven aan het evangelie. Deze website is een wegwijzer langs de vele activiteiten en werkgroepen, waarin zich ons gemeenschapsleven manifesteert.

RK Kerk Joppe - Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming

Wij heten u van harte welkom in een van de vieringen in onze kerk of in een van de andere kerken van onze R. Al meer dan 180 mensen ontvangen wekelijks het laatste nieuws van onze kerk en parochie. Uw privacy en emailadres is bij ons veilig. Op zondag 27 september a. 8211; Gijs, zoon van Jan en Wendy Rouwenhorst-Haarman.

Onze Lieve Vrouw ten Hemelopneming Parochielocatie, Kampen

Onze Lieve Vrouw ten Hemelopneming. Met de hulp van FreeFind. U wilt alleen even weten wanneer de kerkdiensten zijn? Op de pagina met vieringen. Staan alle reguliere kerkdiensten op een rijtje. Voor de data en tijden van de extra vieringen moet u het parochieblad raadplegen of navraag doen bij het secretariaat. Kunt u terecht voor allerhande vragen over de parochie.

RK Kerk Sint Jan Geboorte Kudelstaart Parochie aan de Westeinder plassen

RK Kerk Sint Jan Geboorte Kudelstaart. Parochie aan de Westeinder plassen. Welkom op de website van de R. Kerk Sint Jan Geboorte in Kudelstaart. Onze parochie in het dorp Kudelstaart, is gelegen aan de Westeinderplassen. Kudelstaart maakt onderdeel uit van de gemeente Aalsmeer. Het dorp is de afgelopen jaren flink gegroeid en nog steeds ontwikkeld het dorp zich. De kerk staat letterlijk en figuurlijk midden in het dorp aan de Kudelstaartseweg.

St. Stephanusparochie - Meppel

Op de website van de Rooms-Katholieke parochie St. Zondags is er een viering om 10. 00 uur in onze parochiekerk aan de Commissaris de. Vos van Steenwijklaan 30 in Meppel. Klik in de menubalk op Vieringen voor een overzicht. Geprezen zijt gij - over de zorg voor het gemeenschappelijk huis. Er is nu een officieuze Nederlandse vertaling van deze encycliek. Heeft u nog boeken die u kwijt wilt? Herman Finkers ov.